HOME     CARIERE      CONTACT
 
 
POLITICI DE CERTIFICARE
CERTIFICARE SISTEME DE MANAGEMENT
CERERE DE OFERTA
CLIENTI
PAREREA TA CONTEAZA
COLABORARI
INTREBARI FRECVENTE
LINK-URI UTILE
NOUTATI

 
 
Membru:



 


Untitled Document
SA 8000/BSCI
Impreuna pentru locuri de munca sigure

PROCERT LABORATORY este, la nivel international, partener al CISE Italia (Centro per l'Innovazione e lo Sviluppo Economico) si membru al Network Lavoro Etico, oferind astfel servicii acreditate de certificare in domeniul responsabilitatii sociale, avand recunoastere SAAS (Social Accountability Accreditation Services).

SA 8000
este un standard international ce stabileste cerintele esentiale legate de dreptul muncii si protectiei sociale. Standardul a fost creat ca sa ajute organizatiile in a-si demonstra principiile etice pe care se fundamenteaza afacerea, piata devenind din ce in ce mai selecta din punct de vedere al responsabilitatii sociale. Standardul SA 8000 este conceput pentru a fi utilizat de catre orice organizatie, indiferent de marime, sector public sau privat, oriunde aceasta este infiintata si opereaza, fie in tari in curs de dezvoltare, sau in tari industrializate. De asemenea, standardul SA 8000 este aplicabil oricarui domeniu de activitate al organizatiei.

BSCI- Business Social Compliance Initiative - este o initiativa derulata prin intermediul Foreign Trade Association (FTA) – asociatie non-profit, cu sediul la Bruxelles. Obiectivul BSCI este de a initia imbunatatirea sustenabila din tarile furnizoare, prin monitorizarea responsabilitatii sociale in comertul international.

BSCI urmareste permanenta imbunatatire a performantei sociale a furnizorilor, conducand astfel la cele mai bune practici, precum certificarea SA8000 sau altele similare, conducand astfel la imbunatatirea continua a conditiilor de munca in fabricile din intreaga lume.

Companiile de retail si asociatiile retailistilor din Europa au elaborat un sistem comun de monitorizare, care simplifica si standardizeaza cerintele si procedurile individuale de monitorizare. Auditurile din cadrul BSCI pot fi efectuate in orice unitate productiva din intreaga lume.

Comada online

Procert Laboratory impreuna cu partenerii sai au stabilit un sistem intern de tratare a reclamatiilor si apelurilor, care este destinat tuturor partilor interesate in demersul social (lucratori, membrii ai lantului de furnizare, companii certificate etc).

Sistemul de tratare al reclamatiilor ofera beneficii atat lucratorilor cat si companiilor, asigurand pentru fiecare dintre acestia, pe de o parte un instrument clar de manifestare a opiniei dar si o modalitate de constientizare a companiilor cu privire la bunele pratici.

In general, reclamatiile sunt gestionate  in proximitatea aparitiei- aceasta insemnand, ca este de asteptat ca reclamatia sa fie transmisa la nivelul companiei certificate.  Daca nu se doreste acest lucru, este recomandat ca reclamatia sa fie transmisa la nivelul Organismului de certificare - OC.  Reclamatiile  se vor transmite la SAAS  in masura in care se considera ca celelelte cai au fost epuizate sau sunt considerate insuficiente ca si consistenta a mesajului.

Va asiguram ca vom depune toate eforturile in vederea rezolvarii corecte si eficiente a aspectelor pe care ni le-ati adus la cunostinta.

Comunica cu noi

  © 2011 - 2018   Procert Laboratory